tirsdag den 17. januar 2012

Representing caringisoversharing

Jeg er vild med Johannes Møllehave. Han skriver uhyre godt og har altid et opmuntrende ord i ærmet. I sommer havde jeg fornøjelsen at hilse på ham og fik da også sagt til ham at jeg er vild med ham. Det er altså noget jeg lige skal arbejde lidt med, har tendens til at sige det på upassende tidspunkter... Fx. i en kæmpe brandert på Roskilde til en fuld Medina (øøh og egentlig også på toilettet på Zen) men også på en ganske almindelig mandag til min kvindelige speciale vejleder... I just get carried away.
Mit yndlings JM citat er "Alle dage er rige på muligheder" og når man, som jeg, til tider kan blive lidt emo, så er det lækkert lige at mindes om.
Anyhow, JM lever total op til caring is oversharing med hans udtalelse til EB "Jeg ville dø uden sex".


Jeg synes det er friskt. Specielt eftersom at manden er 75 år og netop har fået en ny kæreste.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar