torsdag den 26. januar 2012

"Jeg har ik fået nogen klager - som sådan"

Til ære for Julius kommer her et indlæg om Singleliv. Julles yndlings single er Anders, scorecoachen, som jo er en gammel kending af programmet. Han er desværre ikke med mere men i stedet er der Rasmus. Han er 100% min yndlings. Her er en introduktion af Rasmus - leveret af ham selv OG hans friske date Charlotte:



Mit all time yndlings klip findes lige her.... Jeg nævner i flæng: date, herpes, exkæreste, oversharing.....

3 kommentarer:

  1. Tak Emilie - jeg vil nu rigtigt gerne følge din blog, mest fordi den er flot og sjov - men også fordi du har introduceret mig til Rasmus og Charlotte. Du er en sand master i singleliv..

    Men jeg må lige sige til mit forsvar at det ikke er gamle-anders der er min yndlings, men NYE-Anders! Det troede jeg ligesom vi havde talt om?

    SvarSlet
  2. Det her er en fantastisk dialog:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=kqSTC1QmWbA#t=643s

    SvarSlet
  3. Jeg tror altså, at det ender med at vi må sende en mail til kanal4, det kan simpelthen ikke passe at to google-eksperter som os ikke kan finde NYE-Anders... nægter at tro på det.

    Btw, du skal da så meget give mig et crash course i youtube - lækkert trick at linke direkte til den tacky dialog. Respekt Julius!

    SvarSlet