fredag den 27. januar 2012

Kom nu mandag

Det der er allermest ulideligt ved at Paradise Hotel er startet igen, er at det næsten er umuligt at nyde weekenden fordi mandag er så langt væk. Her kommer der lige en hurtig PH week one top 3: 


1. Yndlings fyr: Håndboldspilleren Marco. Dog synes jeg at hans udtalelse efter at Stephanie smuttede hjem til Danmark er en anelse dramaqueen: "jeg følte, at der var noget, der døde inden i mig". Ok ro på, du har kendt hende i 4 dage. 


2. Absolut mest blanke: Pernille, som elsker følgende om sig selv:"Min personlighed, at jeg kan få andre folk til at smile/grine. Jeg elsker min krop og mit ansigt og kan ekstremt godt lide mine øjne. Hvis jeg en dag mødte min dobbeltgænger ville jeg snave hende og have sex med hende, synes selv jeg er helt vildt fræk er meget selvglad".


3. Mest friske udtalelse: Jeanette siger,uden at blinke, at hun nok har snavet med hele Danmark. Sådan! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar