torsdag den 19. januar 2012

"Mine mål for 3.F"

Jeg kan virkelig godt lide lister, post-it's, notesbøger, white boards, kalendre osv. Jeg har altid 700 tanker i hovedet og har derfor brug for at tømme det... Eller i det mindste få skrevet det ned, så virker det mere overskueligt. Dengang for 100 år siden (år 2003) da jeg startede 3.års på Handleren udarbejdede jeg således én af mine mange lister/målsætninger. Jeg var blevet inspireret af Geri fra Spice Girls som engang havde skrevet en liste med forskellige mål. Hun havde bl.a. skrevet at hun en dag ville være BFF's med George Michael. Derefter satte hun sedlen på indersiden af en fotoramme og et par år efter var målet gået i opfyldelse. Jeg tænkte at hvis Geri kan blive BFF's med GM, så ville det vel være muligt for mig at opfylde helt simple mål:


Men jeg tog fejl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar