tirsdag den 21. februar 2012

Tirsdagens PH

Niklas' hjerte kører på højtryk efter han blev skudt i går, han er zindzyg nervøs.
BREV.
Niklas skal holde et hemmeligt møde med en han stoler på. Han vælger Julian;"Det er vanvittigt perfekt, fordi det er mig der er GangstAren". Under mødet diskuterer de forskellige muligheder. Hvem er det oplagte valg? Er det Angelin? Er det Morten?

Pernille udtaler "folk ved hvor stærk jeg, jeg tror det er mig der bliver skudt".

Niklas får et brev hvori han får muligheden for at beskytte en af de andre gæster, Julian holder pokerface.
Der bliver diskuteret på "man-daten", hvem skal Niklas vælge?
Tilbage på hotellet er alle samlet. Julian har ingen problemer i at lyve hverken nu eller senere: "jeg skal bare ik blive bÅsted".
Julian skyder PERNILLE!
BREV.
Pernille finder ud af at det er hende som er blevet skudt: "Fååååååårck - det MIG, det er fÅrcking MIG

Overlever Julian? Hvem har Niklas fredet? Svaret er den nye pige Kamilla. Pheeew haaa, Julian er lettet.

Såååå der fest? En rigtig GangstAr fest. Kamilla er lidt "stor i størrelsen", hun kan ikke passe det slutty gangstAr tøj.
Pernille er helt på dope til festen, "det er helt vildt træls, jeg har knap nok fået make-up på, så ked af det er jeg". Pernille er på sporet af Julian. "Vi må læse hans kropssprog". Pernille burde faktisk være psykolog, hun har knækket koden på hvordan man afslører om folk lyver, man skal bare sige:"Kig mig i øjenene"...
Julian indrømmer at han har noget med det at gøre. Pernille bliver zindzyg, hun flyver i baren og bestiller: "just a glass with vodka".

Morten er "staaaang liderlig" (han er liiiige kommet ind) Han vil rigtig gerne have fat i Sacha og Kanika. Han er gennemtævende kikset.
Angelin er stadigvæk irriteret på Seb. Hendes stemme er simpelthen ulidelig, hun udtaler ordet altså: ahlzzåå. Det er til at blive idiot af. Sebastian svarer: "Jeg tænker over det imens jeg tager en drink oppe i baren". Han magter hende virkelig ikke.
Hun taler med Patrick om Seb. "Jeg gider ikke mere det her".

Niklas ved ikke hvad Partner-in-crime er. Julian prøver at bilde ham ind at det er det han er.

Alle Jeanettes drømme går i opfyldelse, hun knalder nemlig med en blond fyr på Paradise: Julian.

....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar